Гуртожиток ДНЗ «Балтське професійно-технічне аграрне училище» знаходиться на території училища, він розрахований на 110 осіб.
Тим хто бажає проживати у гуртожитку надаються мебльовані кімнати, які розміщені на першому та другому поверсі. Тут створено всі умови для проживання та відпочинку учнів.
Особливою гордістю гуртожитку є фойє. Де докладено чимало зусиль та коштів, щоб створити затишну, гостинну домашню атмосферу.
У гуртожитку завжди чисто та охайно. Прекрасне акварельне оформлення стін фойє, надихає на спокій та привітність. В цьому велика заслуга коменданта гуртожитку Чабан В.П.
У гуртожитку знаходиться кухня, ізолятор, кімната самопідготовки, кімната вахтерів та вихователя, санвузол, душова так побутова кімната, кімната психологічного розвантаження.
Найважливішою метою виховного процесу у гуртожитку є виховання учнів, формування в них наукового світогляду, прищеплення їм комплексу загальноосвітніх норм, правил, цінностей та ідеалів поведінки, професійної діяльності. Ідеальна мета передбачає підготувати всебічно і гармонійно розвинену особистість. В своїй роботі колектив гуртожитку застосовує різні методи.
Як боротися з грубощами? Як виховати почуття відповідальності? Як привчити до охайності, підтягнутості, зібраності? Як заохотити до навчання? Як добитися цілеспрямованості, наполегливості? Перебороти…., змусити…, добитися…, привчити…. Як? Все це і є питання над якими працюють учасники виховного процесу нашого гуртожитку.
Серед мешканців гуртика проводиться різноманітна виховна робота.
Кожного підлітка розглядаємо не як носія певної суми знань, а як особистість, громадянина держави, з власними йому духовними цінностями, мораллю, інтересами, установками.
Особливості роботи гуртожитку обумовлені тими проблемами котрі являються типовими для даного вікового етапу і пер за все потребою підлітка зайняти внутрішню позицію дорослої людини, самоствердитись в оточуючому світі, зрозуміти себе, свої можливості, своє призначення в житті.
Об’єктивно і суб’єктивно важливі проблеми особистого рівня проявляються у наступному:
- Недостатній рівень самостійності;
- Неадекватність самооцінки і рівня притягання;
- Не сформованість світогляду, моральних еталонів та ідеалів;
- Відсутність конкретних життєвих прагнень;
- Збереження підліткового незадоволення собою.
Виявити наявність таких відхилень особистої сфери допомагає об’єктивне спостереження, бесіди, анкетування, правильно організована, виховна робота. Труднощі виникають в процесі взаємодії підлітка з іншими людьми на між груповому рівні та проявляються в трьох основних рівнях спілкування: в сім’ї, з учителем, з однолітками.
Вихованці потребують уваги, допомоги, турботи. В багатьох випадках необхідно корегувати їхню поведінку: вчити по дружньому спілкуватися з однолітками та дорослими.
Активним помічником у вихованні підлітків в гуртожитку є учнівське самоврядування, яке являється однією з важливих умов залучення мешканців гуртожитку до громадської діяльності. Вони активно висловлюють свою думку, беруть участь у прийняті рішень, що стосуються іх життя. Самоврядування виховує в учнів самостійність, організаторські здібності, ініціативу, відповідальність, самокритичність. Формує вміння планувати, обирати головні напрямки у роботі, чітко налагодити контроль і перевірку виконання, правильно розподілити обов’язки, забезпечити координацію дій.
В гуртожитку діє учнівська рада, яка:
- Вживає заходи щодо створення міцного і життєдіяльного учнівського колективу у гуртожитку, розвитку його виховних функцій, активізації самоврядування;
- Домагається створення необхідних умов для повної самореалізації і всебічного розвитку особистості, вдосконалення її творчих нахилів і здібностей;
- Сприяє демократизації стосунків у колективі, гуманізації міжособистісних відношень між учнями, які проживають у гуртожитку та працівниками гуртожитку, поглибленню їх співробітництва у навчально_виховному процесі;
- Спрямовує свою діяльність на розвито активності, ініціативи і творчості учнів у навчанні і громадській діяльності; буре учать у вирішенні питань поліпшення навчання, зміцнення дисципліни і порядку в гуртожитку;
- Організовує чергування учнів у гуртожитку та визначає їх обов’язки;
- Планує і стає організатором всіх заходів, які проходять в училищі.
- Учнівську раду гуртожитку очолює голова, його заступник, секретар, фізрук, члени редколегії та сектори: навчальний, оздоровчо-спортивний, культурно-масовий, трудовий, побутовий, господарський, інформаційний.
- Замишляк Владислав – голова учнівської ради гуртожитку
- Удовиченко Олександра - заступник
3. Ніколаєва Карина – секретар
4. Караман Константин – фізрук
5. Малетич Віра – редколегія
6. Чебан Олександр – чергова служба
7. Бондар Олександр – відповідальний за відвідування занять
8. Воров Михайло – санітарний стан території
9. Цуркан Іван – дотримання правил охорони праці та санітарно-гігієнічних норм
10. Плішко Олександр – відповідальний з питань поведінки та правопорушень
11. Морозюк Анастасія – Культурно-масовий сектор
12. Слободянюк Яна – відповідальна за зв'язок з батьками
В гуртожитку за порядком та чистотою слідкують чергові учні.
Організовує чергування учнів по гуртожитку та визначає їх обов’язки, відповідає за чистоту і порядок, складає графік чергування учень Чебан Олександр.
Сьогодні чергує Нікульча Христина.
Непогана результативність нововведення – відвідування учнівською радою гуртожитку, засідань активів груп, що сприяє оперативному розв’язанню питань успішності невстигаючих учнів. Традиційно в гуртожитку рейди – перевірки самопідготовки учнів. В гуртожитку є кімната самопідготовки, де мешканці мають можливість готуватися до знань. А ще учнівська Рада гуртожитку практикує індивідуальний підхід у роботі з невстигаючими учнями (шефство).
Запропоновано нововведення відповідальною за навчальний сектор ученицею …. Сильніші учні допомагають в приготуванні домашніх завдань невстигаючим.
Фізичне виховання є надмірно важливим компонентом. Турбота про здоров’я учнів, заняття фізичною культурою і спорту, проведення щоденної ранкової зарядки веде до здорового способу життя та їх фізичного розвитку.
Голова учнівської Ради гуртожитку Замишляк Владислав разом з заступником Удовиченко Олександрою організовує рейди перевірки щодо дотримання санітарно-гігієнічних умов в житлових кімнатах. За результатами перевірок проводиться конкурс на кращу кімнату в якому беруть участь всі мешканці гуртожитку. Учнів зацікавлені в тому, щоб в кімнати завжди мали охайний вигляд, тому що, рейди-перевірки санітарного стану кімнат проводяться щоденно, результати їх фіксуються. Це являється стимулом для всіх мешканців гуртожитку. В кінці місяця підводяться підсумки і оголошуються результати.
Переможцем Стала кімната №25 В якій проживають учні …. Курсу: ……..
Роботу учнівської ради у гуртожитку по вирішенню важливих питань навчально-виховного процесу, побутових питань та дозвілля спрямовує заступник директора за навчально-виховної роботи
Кириленко Т. І., вихователь гуртожитку Машкевич М.Ф., комендант Чабан В. П.
Вони ж допомагають учням сформувати проблему, визначити порядок її вирішення, підтримують учнівську ініціативу, не нав’язують свою точку зору, а на очах учнів і разом з ними обмірковують справи.
Розпочата робота учнівської ради гуртожитку у напрямку співпраці і взаємодії з адміністрацією училища, яка буде продовжуватись і спільно вирішувати нагальні питання, які виникають у мешканців гуртожитку.
Культурно-масовий сектор, який очолює учениця ІІ курсу Морозюк Анастасія виступає ініціатором створення різних цікавих заходів, свят, вечорів відпочинку, конкурсів, виставо, піклується про культуру організації дозвілля учнів. Організовує змістовне дозвілля мешканців гуртожитку – дні іменинника.
В гуртожитку ведеться журнал відгуків, зауважень та пропозицій мешканців гуртожитку.
Вся виховна робота спрямована на те, щоб сформувати у кожного підлітка кращі громадські якості – людинолюбство, вміння трудитися. Одним із пріоритетних напрямків виховної роботи є трудове виховання – формування творчої працелюбності особистості, виховання цивілізованого господаря, свідомого ставлення до праці як вищої цінності людини і суспільства. Тому відповідальний за санітарний стан території студент І курсу Воров Михайло часто стає ініціатором проведення суботників, наведення порядку біля гуртожитку.
Традиційною і універсальною формою роботи з батьками в гуртожитку є зустрічі та консультації.
Інформуємо батьків, а не констатуємо помилки і невдачі у навчанні. Аналізуємо ситуації, влаштовуємо дискусії. В своїй роботі враховуємо рівень освіченості і зацікавленості батьків.
Індивідуальні бесіди теж дають позитивні результати. Батьки в довірливій обстановці розповідають про своїх дітей, про хороші і погані сторони їхнього характеру. Ми, в свою чергу, відмічаємо позитивні якості учня, а потім зупиняємося на його недоліках; розмову ведем у дружній формі, допомагаємо порадою. Такі бесіди є школою освіти батьків, розширюють їхній педагогічний та психологічний світогляд, стимулюють бажання буди гарними батьками.
Обговорюємо спільно з батьками проблеми суспільства, активними членами якого стають підлітки; проблеми конфліктів батьків і дітей, а також, шляхи їх вирішення; профілактика шкідливих звичок; наркотиків; сексуальне виховання в родині.
Започаткували батьківські тренінги – це активна форма роботи з батьками, які хочуть поліпшити свою взаємодію з підлітком:
- Спогад дитинства
- Фільм про сім’ю.
В гуртожитку працюю шахово-шашковий гурток. Гурток відвідує 26 осіб. Турніри і заняття проводяться щотижня. Підлітки відвідують гурток з превеликим задоволенням. Це захоплення розвиває вміння зосередитись, вміння концентрувати та переключати увагу; продумувати стратегічні ходи.
Підсумки турнірів проводяться раз на місяць. Переможців відзначають на лінійці і обов’язково їх заохочують або матеріально, або морально. До заохочень та схвалення вдаємося для того, щоб посилити позитивні емоції, духовне зростання, почуття гідності, задоволення, радості, виховати почуття відповідальності, дарувати радість всім оточуючим. Це породжує прагнення жити, вчитися, удосконалюватися.
А ще у гуртожитку працює клуб «господарочка». Засідання клубу проводиться щомісяця кожної другої та четвертої середи. Тут дівчата вчаться доглядати за посудом, правильно його підбирати. Оволодівають знаннями основ раціонального харчування, знайомляться з режимом харчування, дізнаються про причини псування харчових продуктів, а також вчаться готувати: бутерброди, салати, гарячі та холодні страви. Іноді, засідання клубу співпадає з чиїмсь днем народження: влаштовуються свята та дегустують ся трави.
Члені клубу «господарочка» також вчаться вишивати, в'язати на спицях, плести крючком; виготовляють прикраси з бісеру.
З кращих робіт організовуються конкурси-виставки.
Кращі роботи учнів: Хоменко Наталії, Малетич Віри, Ніколаєвої Каріни.
Стало традиційним щоосені проводити свято врожаю. Учні старанно готуються до конкурсу. На столах, де виставлені композиції чого тільки немає: тут і яскраві осінні квіти, і овочі, і фрукти, і засушені рослини.
І все це оформлено у вигадливі букети, кошики, композиції. Звичайно, сказати однозначно, чиї композиції є кращими просто не можливо: усі доклали чимало зусиль та фантазії.
Переможці визначають у кількох номінаціях: за романтичність композиції, за майстерність виконання, за оформлення, за незабутність вражень. Переможців в обов’язковому порядку заохочують.
В гуртожитку проживає 20 дітей-сиріт, дітей позбавлених батьківського спілкування. В роботі з ними використовуємо морально-етичні бесіди, консультації, поради, рекомендації (індивідуальні, групові). Така робота допомагає підліткам оволодіти знаннями, моральними нормами поведінки в суспільстві, в застосуванні засвоєних знань для самоствердження у житті, допомагає розібратися в собі в собі, а в окремих випадках, переглянути свої невірні установки і зробити правильні висновки, у самовихованні особистості.
Етичні бесіди викликають у значної частини дітей-сиріт та дітей які позбавлені батьківського піклування глибокі роздуми, переживання, пов’язані з осмисленням своїх морально-етичних якостей, своєї поведінки. Особливого значення надаємо бесідам пов’язаним із самовихованням.
- Характер, його сутність і шляхи формування.
- Оцінка і самооцінка вчинків і поведінки молодої людини.
- Виховання доброти, людяності, сердечності.
- Дівоча гордість і чоловіча гідність.
- Профілактика шкідливих звичок.
- Тютюнопаління – найпоширенішою згубною звичкою молоді. Пропагуємо здоровий спосіб життя. Виставки брошур, наочності, плакатів. Проведено виховні години з таких тем: «Суд над цигаркою», «Сигарета – онкологічна клініка», «Тютюн та організм. Сторінка фактів», «Анкета курця», «Поради, щодо відмови від паління»
- Індивідуальні бесіди з дівчатами про згубний вплив нікотину, алкоголю на дівочий організм: старіння шкіри обличчя, псування зубів, онко-захворювання, негативний вплив на репродуктивну функцію. Проводяться такі бесіди: «про шкідливість алкоголю», «Ти господар своєї долі», «Наркоманія в Україні. Сторінка фактів» «Знай правду про ВІЛ-інфекцію і СНІД».
- Дехто серйозно над цим замислюється, робить позитивні висновки.
- Наші вихованці приймають активну учать у дискусіях. Диспут найбільш активна форма творчого мислення. В народі говорять «В спорі народжується істина». Підлітки висловлюють свою думку з конкретного питання, підкріплюють її аргументами, виробляють точність, логіку мислення, показують вміння використовувати в спорі нагромадженні знання. Дискутуємо на теми: «Правильність вибору мого життєвого шляху», «Взаємини між дівчатами і хлопцями», «готовність до вступу в шлюб».
- Однією з проблем омолодження в суспільстві є проблема підліткової злочинності. Відзначається негативна тенденція омолоджування злочинів – про це говорить статистика.
- Щоб запобігти такому негативному явищу в гуртожитку створена Рада профілактики правопорушень. До складу якої входить: заступник директора з виховної роботи, психолог, комендант гуртожитку, оперативно уповноважений відділу кримінальної міліції у справах дітей, дільничний інспектор, майстри виробничого навчання, викладач суспільних дисциплін та представники учнівської ради.
- Рада профілактики правопорушень працює відповідно з планом на 2014-2015 навчальний рік.
- На обліку в гуртожитку знаходиться 10 учнів:
На кожного з них заведено облікову картку, де вказуються прізвище, ім’я, по батькові, дата народження, місце проживання, відомості про батьків, характеристика сім’ї, умов проживання, та причина взяття на облік. З ними постійно проводиться профілактичні бесіди з метою запобігання пропусків знань, здійснення негативних вчинків.
Ведеться облік роботи проведеної з учнями. Зокрема у вересні бесіда «Молодь та вільний час», у жовтні – «Навчання мій громадський обов’язок…» налагоджена індивідуальна робота з батьками щодо дотримання підлітками правил внутрішнього розпорядку в гуртожитку, запобігання правопорушень, дотримання дисциплін, систематичного відвідування навчальних знань.
Йде тісна співпраця з представниками Балтської кримінальної служби міліції. Буберенко Л.І та Андрюшков В.В. часто проводять індивідуальну роботу з учнями, бесіди, зустрічі, консультації, лекції.
«Кримінальна відповідальність неповнолітніх». Підлітки потребують особливої уваги, контролю та опіки. У своїх судженнях та вчинках вони відображають вплив того середовища в якому безпосередньо перебувають. Тому ми допомагаємо, підказуємо, попереджаємо нестандартні ситуації, ведемо профілактичну, роз’яснювальну роботу.
- Круглий стіл. Правова культура сучасної молоді.
- Декларація прав людини. Юридична консультація. Право на освіту. Право на працевлаштування.
- Бесіда. Діалоги про духовність
- Виховна година «Навчання – це праця і благо, і обов’язок»
Особливої уваги потребують дівчата з неблагополучних сімей, неповних сімей, де дитину виховує одна мати. Особливість сьогодення – «відсутність соромливості, рівність у вчинках». Приходиться мати справу з уже сформованою особистістю, а перевиховувати значно складніше, ніж виховувати.
Проводяться бесіди-роздуми:
- Торгівля жінками. Долі сучасних Роксолан.
- СНІД – трагедія людства.
Дискусії:
- Тільки мама. Якою себе бачить дитина в неповній сім’ї.
- Статеві стосунки. Статеве виховання.
- Часто до таких бесід спонукають вчинки самих підлітків. Бесіди, роздуми, дискусії на морально-етичні теми допомагають попередити нестандартні вчинки, ситуації, допомагають стати більш дисциплінованими, більш свідомими, добрішими, милосерднішими.
- Для того щоб краще пізнати кожного вихованця використовуємо анкети для мешканців гуртожитку.
- Вся виховна робота в гуртожитку ведеться, здійснюється згідно плану. Він включає в себе питання організаційної роботи, морально-правового і художньо-естетичного виховання, формування здорового способу життя, трудового і фізичного, а також родинного виховання. Прагнемо створити умови для максимального розвитку інтересів, здібностей, кожного вихованця, сформувати в нього кращі громадські якості – людинолюбство, патріотизм, вміння трудитися, дотримуватись моральних норм, просто бути Людиною.
Перспективний план
виховної роботи гуртожитку
ДНЗ « БПТАУ»
на 2014 – 2015 навчальний рік
№ п/п |
Назва заходу |
Дата |
Відповідальні |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
1. |
Загальні збори мешканців гуртожитку |
протягом року |
рада гуртожитку, вихователь |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
2. |
Налагодження побуту мешканців гуртожитку. |
протягом року |
побутовий сектор |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
3. |
Бесіда «Техніка протипожежної безпеки у гуртожитку» |
протягом року |
комендант, вихователь |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
4. |
Бесіда «Правила внутрішнього розпорядку гуртожитку» |
протягом року |
комендант, вихователь |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
5. |
Лекція: «Профілактика правопорушень серед підлітків» |
вересень |
вихователь |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
6. |
Роздум «Моє місце у суспільстві» |
вересень |
вихователь |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
7. |
Трудові десанти. Прибирання території прилеглої до гуртожитку |
вересень |
побутовий сектор, комендант,вихователь |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
8. |
Усний журнал « Загроза людству - СНІД». |
грудень |
вихователь, рада гуртожитку |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
9. |
Консультація «Профілактика застудних захворювань» |
Вересень, грудень, березень |
медсестра, вихователь |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
10. |
Засідання круглого столу «Правова культура сучасної молоді» |
жовтень |
рада гуртожитку, вихователь |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
11. |
Консультація «Здоровий спосіб життя і сучасна молодь» |
жовтень |
медсестра, вихователь |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
12. |
Бесіда «Уроки особистого дитинства» |
жовтень |
вихователь |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
13. |
Виховна година «З Днем народження, рідне місто!» |
жовтень |
вихователь |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
14. |
Засідання круглого столу. «Основні права і свободи, як громадянина». |
листопад |
вихователь, рада гуртожитку |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
15. |
Бесіда «Збереження громадського та особистого майна мешканцями гуртожитку» |
листопад |
комендант, вихователь |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
16. |
Бесіда професійного спрямування «Краса людини у праці» |
листопад |
вихователь |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
17. |
Робота серед неповнолітніх про важливість громадської позиції та відповідальності. |
Протягом року |
вихователь |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
18. |
Організація самоврядування учнівського колективу |
протягом року |
вихователь |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
19. |
Дискусія «Сучасна мода і молодь» |
листопад |
вихователь |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
20. |
Профілактика шкідливих звичок серед молоді |
постійно
|
вихователь, рада гуртожитку |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
21. |
Бесіда «Гарні манери та сучасна молодь» |
листопад |
рада гуртожитку |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
22. |
Організація роботи кімнати відпочинку та проведення особистих св’ят мешканців гуртожитку. |
Протягом року |
вихователь, рада гуртожитку |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
23. |
Проведення батьківських зборів. Індивідуальних зустрічей із батьками учнів. |
1 раз на місяць |
вихователь, майстри в/н |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
24. |
Тиждень права |
грудень |
вихователь |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
25. |
Зустріч з лікарем « Як запобігти захворюванню на туберкульоз ?» |
грудень |
медсестра, вихователь |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
26. |
Виховання національної свідомості бесіди про символіку нашої держави |
Протягом року |
вихователь |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
27. |
Виховання культури поведінки учнів та культури взаємостосунків з однолітками та старшими людьми. |
Протягом року |
вихователь, майстри в/н |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
28. |
Бесіда « Україна - єдина держава» |
Січень |
вихователь |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
29. |
Бесіда «Сучасна молода сім’я.» |
січень |
вихователь |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
30. |
Виховання культури поведінки учнів та культури взаємостосунків з однолітками та старшими людьми |
січень |
вихователь, майстри в/н |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
31. |
Формування у молоді відповідальності за свої вчинки та поведінку |
постійно |
вихователь, майстри в/н |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
32. |
Усний журнал «Народні звичаї українського народу» |
січень |
вихователь |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
33. |
Консультація «Шкідливість від куріння». |
січень |
медсестра |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
34. |
Усний журнал «Герої не вмирають». |
січень |
вихователь |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
35. |
Бесіда із циклу: «Гігієна дівчат» |
лютий |
вихователь |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
36. |
Пропаганда здорового способу життя. |
постійно |
вихователь |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
37. |
Перевірка стану житлових кімнат учнів з наступним висвітленням у екрані чистоти та обговореннях на засіданні Ради гуртожитку. |
щоденно |
вихователь, рада гуртожитку |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
38. |
Бесіда за круглим столом « Яким я бачу своє майбутнє ?» |
лютий |
вихователь |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
39. |
Бесіда за круглим столом «Мистецтво спілкування» |
лютий |
вихователь |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
40. |
Індивідуальна робота з учнями |
щоденно |
Вихователь,комендант |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
41. |
Екологічна година « Збережемо нашу планету» |
березень |
вихователь |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
42. |
Інформаційна хвилинка |
березень |
вихователь |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
43. |
Усний журнал «Звичаї мого народу» |
квітень |
вихователь |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
44. |
Регулярно проводити суботники, санітарні дні по прибиранню житлових кімнат, побутових приміщень, поверхів, подвір’я |
постійно |
вихователь, рада гуртожитку |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
45. |
Бесіда «Торгівля людьми» |
квітень |
вихователь |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
46. |
Проводити індивідуальну профілактичну бесіду з учнями |
постійно |
вихователь |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
47. |
Літературний вечір « Мати берегиня роду людського». |
травень |
вихователь |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
48. |
Організація бригад для ремонту меблів |
постійно |
вихователь |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
49. |
Бесіда з питань екології, дотримання чистоти навколишнього середовища, його благоустрою |
травень |
вихователь |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
50. |
Взаємовідносини між хлопцями та дівчатами |
травен |
Зворотній зв'язок
Пошук
Відео
Календар
Архів записів
Друзі сайту
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||